Csanádi András

E-commerce manager Accor


Pályafutását 2003-ban az Intercontental Hotel Budapestben kezdte, ahol bankett majd értékesítési területen dolgozott csaknem 3 éven keresztül, majd a Le Meridien Budapest szállodában csoportos értékesítésért és rendezvényszervezésért felelt. 2007 áprilisában csatlakozott a Booking.com cég bécsi irodájának nemzetközi csapatához, ahonnan az egész magyar piacért felelős account managerként dolgozott mintegy 2 és fél évig. Fő feladata volt vidéki új szállodai partnerek bevonása mellett a budapesti piac fellendítése, kiépítése.

2009 decemberben az Index.hu leányvállalatának, a C-Travel-nek lett ügyvezetője, ahol elsősorban a cég stratégiai integrációjáért felelt az Index cégcsoportba.

2011. áprilisától az Accor nemzetközi szállodalánc E-commerce managereként dolgozik. A magyarországi Accor hotelek mellett bulgáriai és Macedón szállodánk online értékesítése és optimális megjelenése tartozik feladatai közé mind direkt, mind pedig indirekt webes csatornákon.

X