MINI MBA

oklevéllel elismert vezetőfejlesztés

Mini MBA

Naprakész, azonnal hasznosítható, gyakorlatias tudás

Minden vállalkozás egyedi. Az Öné, a partnereié, sőt a konkurenseié is. A megszokott, kissé megkopott üzleti sémák ezért már nem mindig működnek. Éppen emiatt az üzleti élet aktualitásait vezetőfejlesztési Mini MBA programba gyűjtöttük, amely
  • Azonnal alkalmazható, gyakorlati tudást
  • Naprakész ismereteket
  • Az üzleti kapcsolatteremtés lehetőségét adja a résztvevőknek.

OKTATÓINK

Szügyi György dr. Gulyás Éva Molnár Marinetta Nagy Márton
Szügyi György dr. Gulyás Éva Molnár Marinetta Nagy Márton
Menedzsment Pénzügyek Humán menedzsment Marketing
Képzés helyszíne: Harmónia Palota (Budapest, 1088. Múzeum u. 9. )

Önnek szól a Mini MBA, ha

  • Ön kis- és középvállalkozás döntéshozója, akinek fontos szempont, hogy ösztönszerű döntései tudatossá váljanak, és, hogy az üzleti élet folyamataira rendszerszemlélettel tekintsen.
  • Ön egy nagyvállalat középvezetője, akinek sikeressége széles körű üzleti látásmódján múlik.
  • Kevés az ideje, de szeretne képben lenni az üzleti élet újdonságai terén.

4 szakterület

A Mini MBA vezetőfejlesztési tréningünk 4 üzleti kulcsterület esszenciáját adja 9 tréningnapban, gyakorlatias képzésben a téma szakértőitől! Hogyan?
  • Szakembereink egyesítik a legjobb angliai és egyesült államokbeli vezetőfejlesztési programok módszertanát és tapasztalatait, olyan szakmai-módszertani MŰHELY-t teremtve, amely a résztvevők és a magasan képzett oktatók együttes tudására épít, ezáltal nagyon hatékony tudásmegosztást és tapasztalatcserét tesz lehetővé.
  • Külön kuriózum a hazai tréningpalettán, hogy a képzés magyar és angol nyelven is elérhető.
I. MODUL (2 nap)
MENEDZSMENT ÉS STRATÉGIAI TERVEZÉS: A modul célja, hogy a négy alapmenedzsment funkción túl:
  • fókuszba helyezze a stratégiát,
  • az információs rendszereket,
  • és átfogja a mai kor vezetőjének legfontosabb „soft” készségeit is: vezetési stílus, a csapat szervezése és az eredményes vezetői kommunikáció.
II. MODUL (2 nap)
MARKETING: A marketing stratégia alapvető tudástárán túl:
  • megismerhetünk egy pozícionálási nemzetközi framework-ot a NEEDSWHEEL-t.
  • Foglalkozunk a BRAND platform artikulációval és a BRAND aktivációval, mint a marketing új evolúciós szakaszával és
  • kitekintünk az online marketing aktuális trendjeire.

További részletek »

III. MODUL (2 nap)
HUMÁNERŐFORRÁS MENEDZSMENT: Az alapvető HR funkciókon túl (keresés, kiválasztás, alkalmazás, fejlesztés) kiemelt téma a
  • motiváció,
  • a teljesítményértékelés és az
  • alternatív foglalkoztatási formák témaköre.
IV. MODUL (2 nap)
PÉNZÜGYEK ÉS ELEMZÉS: A modul fókuszában az áll, hogyan tudják a menedzserek és további stakeholderek értelmezni és felhasználni a számviteli/pénzügyi mutatókat. Fókuszba helyez három fontos pénzügyi dokumentációt:
  • mérleg,
  • eredmény kimutatás és
  • cash flow.

Jelentkezési lap

MiniMBA

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
X