Nagy Márton

Sales és marketing (Mini MBA)


A marketing és kiemelten a marketingkommunikáció elismert szakembere. Tanulmányait a cambridge-i Anglia Polytechnic University-n master diplomával zárta international business & marketing szakon. Ezt követően több mint 5 éven keresztül az MKB Euroleasing több cégének volt marketing menedzsere.

2008 elején a Hungaroringen működő off-road komplexum rendezvényigazgatójaként számos VIP és nagyrendezvény szervezője, a rendezvényiroda vezetője. Egyebek mellett olyan vállalatok számára rendezett vállalati eseményeket, mint a Suzuki Hungary, a Nissan Közép-Kelet Európai Központja, a Siemens, a Shell Hungary, az MAN vagy a KIA Hungary.

Ezt követően 2009-ben FMCG brandekkel kezd foglalkozni és csatlakozik a deepblue Networks ügynökséghez, ahol global account director-ként a nemzetközi Imperial Tobacco több márkájának (többek között a West brandnek, mely a cégcsoport kiemelt nemzetközi stratégiai márkája) globális brand-kommunikációjáért felel, beleértve a márka globális aktivációját a világ mintegy 60 országában.

Jelenleg a Hinora Marketing Group kreatív és stratégiai igazgatója. Tapasztalatait számos marketing konferencián osztja meg a hallgatósággal, és rendszeresen vendégelőadó, valamint államvizsga elnök a BGF Külkereskedelmi Karán.

X