Turisztikai szakmai képzések

Kattintson a részletekért a képzés címére!
A vendégérdeklődéstől foglalásig
Vendégtipológia és vendégérkeztetés felsőfokon
Upselling a gyakorlatban
Hatékony kommunikáció alapjai
A vendéggel való kommunikáció felsőfokon
Problémás ügyek, nehéz helyzetek és problémás vendéggel való bánásmód
Konfliktuskezelés mesterfokon a vendéggel való kapcsolat során
Értékesítési stratégiai tervezés, „revenue management” és a pre-opening folyamata
Turisztikai marketingtervezés, – kommunikáció és - eszközök
Online marketing kommunikáció a turizmusban
Értékesítési technikák és vendégkezelés

Az alábbiakban bemutatunk olyan témajavaslatokat, melyek az eddigi tapasztalataink, a több mint 350 turisztika szolgáltató hozzánk érkező visszajelzései alapján hasznosak lehetnek, hozzájárulhatnak a fent részletezett célok megvalósításához.

A bemutatást a teljesség igénye nélkül tesszük, az itt megjelölt témakörökön kívül örömmel fejlesztünk a szervezet egyedi kéréseinek megfelelően más tematikus programokat is.

X