Turisztikai Szervezetfejlesztés

Milyen helyzetekkel, problémákkal találkozunk legtöbbször?

  • Nincs világos, minden kulcsszereplő által elfogadott és követett stratégia, jövőkép és küldetés a szervezetben.
  • Nehezen tud a vállalkozás a turisztikai szegmensre jellemző gyorsan változó piaci környezethez és utazási szokásokhoz alkalmazkodni vagy proaktívan elébe menni.
  • Hatalmas mértékű szakemberhiánnyal kell megküzdeni évről évre, szinte munkakörtől függetlenül nehéz elkötelezett, megfelelő hozzáállással, szaktudással rendelkező munkatársakat találni és megtartani.
  • Az egyes részlegek, területek között nehézkes az együttműködés, hiányos az információ áramlás, így párhuzamosságok vagy ellátatlan területek jelennek meg a munkafolyamatokban.
  • Hiányzik a stratégia megvalósításának és a munkatársak teljesítményének mérési, értékelési rendszere.
  • A szolgáltatásfejlesztés nem költséghatékony és nem szolgálja együttesen a vendég elégedettség növelést és árrés növelést.
  • Nehéz kitörni a szezonális és/vagy a területi koncentráltságból.
  • A globális trendekkel és az online világ térhódításával lépést tartani kihívást jelent a vállalkozás számára akár az értékesítés, akár a marketing, akár a szolgáltatás fejlesztés területét vizsgáljuk.

Milyen megoldást kínálunk?

Szervezeti innovációs folyamatot vezetünk, azaz komplexen dolgoztunk mindazon tényezőkkel, amelyek a szervezeti hatékonyság hajtóerejét képezik:

  • a stratégiai elemekkel,
  • a vezetéssel,
  • a szervezeti kultúrával,
  • rendszerekkel és folyamatokkal,
  • az operatív elemekkel,
  • az egyéni feladatokkal és teljesítmény területeivel.

Miért érdemes bennünket választani?

Mert nagy tapasztalattal rendelkezünk...
  • ...a sikeres, kiegyensúlyozott és hatékony szervezeti működéshez szükséges stratégiai tervezés, üzleti tervezés és partnerség-építés beindításában,
  • ...a zökkenőmentes operatív munkavégzéshez szükséges munkatársi csapat fejlesztésében,
  • ...a változásokat és kihívásokat jól menedzselő vezetők fejlesztésében,
  • ...a munkatársak aktivitásának, motivációjának fejlesztésében,
  • ...a szolgáltatás- és termékfejlesztésben, a komplex fejlesztési folyamat menedzselésében,
  • ...a munkatársak vendégbarát hozzáállásának kialakításában, fejlesztésében, kommunikációs stílusuk javításában: az elégedett és visszatérő vendégek számának növelése érdekében,
  • ...a vendégszerzéshez szükséges naprakész és hatékony marketing és értékesítési tevékenység kialakításában, fejlesztésében, megvalósításában,
  • ...a vendégekkel, partnerekkel, szolgáltatókkal, beszállítókkal való eredményes tárgyalástechnika és konfliktuskezelés kialakításában.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy diagnosztizáljuk vállalkozása jelenlegi helyzetét és kihívásait!

Vezetők és munkatársak képzése

TURISZTIKAI TRÉNINGEK, KÉPZÉSEK >>>

TURISZTIKAI COACHING >>>

2
X