Turisztikai tréningek, képzések

Speciálisan a turisztikai szakma szereplői számára összeállított, aktuális trendeket feldolgozó szakmai képzéseink
és gyakorlatias kompetencia fejlesztő programjaink segítéségével hozzájárulunk vállalkozása eredményességének,
munkatársai elkötelezettségének és vendégei elégedettségének növeléséhez.
IMG_1873


Ha Conrad Hilton ma nyitná első szállodáját, valószínűleg azzal kezdené, hogy beiratkozna egy átfogó turisztikai képzésre. Ugyan neki nincs/nem is volt szüksége erre, de a szállás- és vendéglátóhelyek, az utazási irodák, a programszolgáltatók, és TDM szervezetek vezetőinek, munkatársainak még segíthetünk abban, hogy minél több elégedett és visszatérő vendéget, elkötelezett munkatársat, magasabb bevételt és átlagárat, jobb kapacitáskihasználtságot érjenek el a Kontakt Műhely tréningjeinek segítségével.

A gyakorlatorientált képzések iránymutatást és konkrét eszközöket, partikákat adnak a turisztikai vállalkozások számára kulcsfontosságú témákban, mint pl. értékesítési stratégia és taktika, upselling gyakorlata, marketing tervezés, online marketing kommunikációs eszközök megfelelő használata, reklamáció és konfliktuskezelés, vendégkezelés és vendégtipológia.

Mi nem elméleteket gyártunk arról, egy-egy valós kérdést hogyan kellene megoldani, nem tankönyveket adunk az Ön kezébe! 350 turisztikai vállalkozás tapasztalatait és visszajelzéseit gyűjtöttük össze, az így leszűrt ismereteket pedig gyakorlatias, azonnal alkalmazható tudást biztosító tréningjeinkbe sűrítettük.

Miért érdemes bennünket választani?

  • Mert szenvedélyünk az emberek és a szervezetek fejlesztése.
  • Mert hiszünk a MŰHELYmunka erejében, ahol megvalósul az alkotás öröme, folyamatos az innováció és meg tudjuk élni a kreativitást.
  • Mert olyan szakértőkkel dolgozunk együtt, akik maguk is gyakorló, elismert és eredményes turisztikai szakemberek.
  • Mert arra törekszünk, hogy MŰHELYtitkokat tanuljanak meg, sajátítsanak el partnereink, amelyekkel hatékonyabbá tehetik saját és szervezetük működését.
  • Mert tanuló szervezetként mi magunk is folyamatosan fejlesztünk, újítunk, megújulunk és a legfrissebb információkat, trendeket mutatjuk meg partnereinknek is.
  • Mert rugalmasan alkalmazkodunk partnereinek igényeihez, céljaihoz.

Mit kapnak a résztvevők?

  • Gyakorlatias képzést: olyan ismereteket, tudást és technikákat tanulnak, ami azonnal beépíthető a munkába, akár már másnap használható.
  • Turisztikai specifikációt: mi szelektálunk Ön helyett, így valóban az Ön számára fontos információt kapja meg.
  • Naprakész ismereteket, jó gyakorlatokat: olyan szakemberekkel dolgozunk, akik gyakorlatorientáltak és aktívan dolgoznakaz adott szakterületen, ismerik a legfrissebb trendeket, aktualitásokat
  • Kapcsolatépítés lehetőségét szakmabeliekkel: hiszen a kapcsolatépítés nem felesleges időtöltés, hanem fontos üzleti feladat!

Kinek ajánljuk?

  • Szálláshelyeknek
  • Utazási irodáknak
  • Éttermeknek
  • Fürdőknek
  • Programszolgáltatók, attrakciók üzemeltetőinek
  • TDM szervezetek vezetőinek és munkatársainak
4
Hotel Amade Chateau*****

Értékesítés és online marketing képzés.

Spirit Hotel Thermal Spa*****

Munkatárs Turisztikai Marketing és Értékesítés képzése.

Magyarországi Ifjúsági Szálláshelyek Szövetsége

Magyarországi Ifjúsági Szálláshelyek Szövetsége tagjai számára képzések megvalósítása Budapesten és Miskolcon online marketing, árképzés és értékesítés témákban.

Hollókő Község Önkormányzat

Hollókő Község Önkormányzata részére a „Próbáljon szerencsét Hollókőn” című pályázathoz kapcsolódóan Animátorok képzése.

Nagyatád-Rinyamente TDM Egyesület

Nagyatád-Rinyamente TDM Egyesület tagjainak Online marketing képzés megvalósítása.

Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Turisztikai szolgáltatók kompetenciafejlesztő képzéseinek megvalósítása az alábbi területeken: kommunikáció, konfliktuskezelés, vendégekkel való bánásmód, marketing tervezés, online marketing.

Tokaj-Hegyalja, Taktaköz, Hernád-völgye Idegenforgalmi és Kulturális Egyesület

Tokaj-Hegyalja, Taktaköz, Hernád-völgye Idegenforgalmi és Kulturális Egyesület számára a TÁMOP-1.4.1-12/1-2013-0413 azonosító számú projektből "Hatékony TDM vezetői kommunikáció, konfliktus- és stressz-kezelés" és "TDM csoport vezetése -hálózat-építés" képzések lebonyolítása a tagok és a TDM szervezet munkatársai számára

MIDMAR Nonprofit Kft.

A MIDMAR Nonprofit Kft. (Miskolc) munkatársai részére Turisztikai termékfejlesztés és Turisztikai marketingtervezés, - kommunikáció és –eszközök képzések lebonyolítása.

Saliris Resort Spa & Conference Hotel

A Saliris Resort Spa & Conference Hotel (Egerszalók) munkatársainak Kommunikációs tréning lebonyolítása, melynek fókuszában a vendégorientált gondolkodás és hozzáállás fejlesztése volt.

NautisVital Hotel****

Munkatárs Turisztikai Marketing és Értékesítés képzése.

Mezőkövesd Helyi TDM

Mezőkövesd Helyi TDM szervezet tagjai számára a vendégbarát hozzáállást fejlesztő Kommunikációs és konfliktuskezelési kompetenciafejlesztő tréning tartása.

Kehidakustányi Turisztikai Egyesület

Kehidakustányi Turisztikai Egyesület tagjai számára a vendégbarát hozzáállás fejlesztés tréning tartása.

Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft.

Mint kiemelt gyógyhelyen működő helyi TDM szervezet fejlesztése Internet és kommunikáció témakörökben.

Savaria Turizmus Nonprofit Kft.

Szombathely és Kistérsége TDM Szervezet megrendelése alapján a Szombathely és Kistérsége TDM Szervezet tagjainak és partnereinek a NYDOP-2.3.1/A-12 kódszámú projektből „Szemléletformáló marketing tréning” megvalósítása, „Kommunikáció és konfliktuskezelés” tréning megvalósítása, "Stratégiai tervezés és partnerség-építés" tréning, "Konfliktus és reklamációkezelés" tréning lebonyolítása.

Gyógyvizek völgye

Gyógyvizek völgye Egerszalók-Demjén-Egerszólát TDM Egyesület tagjai számára Kommunikációs kompetenciafejlesztő tréning tartása.

Turisztikai Diótörő

Turisztikai Diótörő Szakmai Konferencia megvalósítása.

Ceglédi Termálfürdő Zrt.

Ceglédi Termálfürdő Zrt. munkatársainak képzése Vendégbarát hozzáállás és upselling témakörökben.

Bo18 Hotel*** Superior

IMX alapú személyiségdiagnosztika alapján belső kiválasztás támogatása.

Bo33 Hotel****Family&Suits

IMX alapú személyiségdiagnosztika alapján belső kiválasztás támogatása.

X