Turisztikai tréningek, képzések

Speciálisan a turisztikai szakma szereplői számára összeállított, aktuális trendeket feldolgozó szakmai képzéseink
és gyakorlatias kompetencia fejlesztő programjaink segítéségével hozzájárulunk vállalkozása eredményességének,
munkatársai elkötelezettségének és vendégei elégedettségének növeléséhez.
IMG_1873


Ha Conrad Hilton ma nyitná első szállodáját, valószínűleg azzal kezdené, hogy beiratkozna egy átfogó turisztikai képzésre. Ugyan neki nincs/nem is volt szüksége erre, de a szállás- és vendéglátóhelyek, az utazási irodák, a programszolgáltatók, és TDM szervezetek vezetőinek, munkatársainak még segíthetünk abban, hogy minél több elégedett és visszatérő vendéget, elkötelezett munkatársat, magasabb bevételt és átlagárat, jobb kapacitáskihasználtságot érjenek el a Kontakt Műhely tréningjeinek segítségével.

A gyakorlatorientált képzések iránymutatást és konkrét eszközöket, partikákat adnak a turisztikai vállalkozások számára kulcsfontosságú témákban, mint pl. értékesítési stratégia és taktika, upselling gyakorlata, marketing tervezés, online marketing kommunikációs eszközök megfelelő használata, reklamáció és konfliktuskezelés, vendégkezelés és vendégtipológia.

Mi nem elméleteket gyártunk arról, egy-egy valós kérdést hogyan kellene megoldani, nem tankönyveket adunk az Ön kezébe! 350 turisztikai vállalkozás tapasztalatait és visszajelzéseit gyűjtöttük össze, az így leszűrt ismereteket pedig gyakorlatias, azonnal alkalmazható tudást biztosító tréningjeinkbe sűrítettük.

Miért érdemes bennünket választani?

  • Mert szenvedélyünk az emberek és a szervezetek fejlesztése.
  • Mert hiszünk a MŰHELYmunka erejében, ahol megvalósul az alkotás öröme, folyamatos az innováció és meg tudjuk élni a kreativitást.
  • Mert olyan szakértőkkel dolgozunk együtt, akik maguk is gyakorló, elismert és eredményes turisztikai szakemberek.
  • Mert arra törekszünk, hogy MŰHELYtitkokat tanuljanak meg, sajátítsanak el partnereink, amelyekkel hatékonyabbá tehetik saját és szervezetük működését.
  • Mert tanuló szervezetként mi magunk is folyamatosan fejlesztünk, újítunk, megújulunk és a legfrissebb információkat, trendeket mutatjuk meg partnereinknek is.
  • Mert rugalmasan alkalmazkodunk partnereinek igényeihez, céljaihoz.

Mit kapnak a résztvevők?

  • Gyakorlatias képzést: olyan ismereteket, tudást és technikákat tanulnak, ami azonnal beépíthető a munkába, akár már másnap használható.
  • Turisztikai specifikációt: mi szelektálunk Ön helyett, így valóban az Ön számára fontos információt kapja meg.
  • Naprakész ismereteket, jó gyakorlatokat: olyan szakemberekkel dolgozunk, akik gyakorlatorientáltak és aktívan dolgoznakaz adott szakterületen, ismerik a legfrissebb trendeket, aktualitásokat
  • Kapcsolatépítés lehetőségét szakmabeliekkel: hiszen a kapcsolatépítés nem felesleges időtöltés, hanem fontos üzleti feladat!

Kinek ajánljuk?

  • Szálláshelyeknek
  • Utazási irodáknak
  • Éttermeknek
  • Fürdőknek
  • Programszolgáltatók, attrakciók üzemeltetőinek
  • TDM szervezetek vezetőinek és munkatársainak
4
X