
Engedélyezett képzések
Engedélyezett képzések
A felnőttképzési törvénynek megfelelő számos engedélyezett képzési programmal rendelkezünk, amelyek alkalmasak mind a munkatársak mind a vezetők fejlesztésére.
Kattintson a részletekért a képzés címére!
Engedélyezett képzések
Ezen 20 órás kommunikációs alapozó képzésünk eredményeként a résztvevők képesek lesznek arra, hogy tudatosabbak legyenek mind a verbális, mind a nonverbális kommunikációjukban az üzleti interakciók során. Megismerik és gyakorolják a kommunikáció érzelmi, motivációs, információs és ellenőrzési funkcióját, fejlődik az asszertív kommunikációjuk. Gyakorlati feladatokon és szituációkon, valamint esettanulmányokon keresztül vezetjük végig a résztvevőket a képzés témakörein.
Témakörök
- A kommunikáció fogalma, célja, eszközrendszere.
 - A sikeres kommunikáció feltétele.
 - A verbális, vokális és non-verbális kommunikáció fejlesztése, különös tekintettel a videotechnikás csatornákon bonyolított kommunikációra (légzéstechnikára, beszédérthetőség, intonáció...).
 - A kommunikációban megjelenő kulturális különbségek szerepe az üzleti életben.
 - Az interkulturális különbözőségből fakadó sztereotípiák, attitűdök és előítéletek.
 - A testbeszéd értékelő és megtévesztő jelei, a leggyakrabban használt gesztusok értelmezése.
 - Üzleti etikett a tárgyalások során.
 - Támogató és gátló személyészlelési funkciók.
 - A konfliktusok lehetőségének csökkentése, megelőzése, a feszültségmentes, hatékony együttműködés megteremtése az interakciókban.
 
A képzés eredményeképpen fejlődik a résztvevők online és offline kommunikációs kompetenciája, valamint a tárgyalási és konfliktuskezelési készségeik. Elsajátítják az asszertív, személyiségtípusokra épített kommunikáció technikáját, mellyel eredményesebb tárgyalópartnerekké válhatnak.
A COVID-19 következtében megváltoztak a tárgyalási és értekezletvezetési szokások, nagyobb teret kapott az online csatornákon való mindennapi kommunikáció. Ezért az infokommunikációs modulba az online térben való hatékony kommunikáció fejlesztését, a videotechnikával bonyolított megbeszélések és tárgyalások vezetését is beépítettük.
A képzés moduljai:
| Modulok | Elmélet | Gyakorlat | Összesen | 
|---|---|---|---|
| Infokommunikációs ismeretek fejlesztése | 4 tanóra | 12 tanóra | 16 tanóra | 
| Asszertív kommunikáció és konfliktusmenedzsment | 4 tanóra | 12 tanóra | 16 tanóra | 
| Tárgyalástechnika | 4 tanóra | 12 tanóra | 16 tanóra | 
| Partnerorientált viselkedés és kommunikáció | 4 tanóra | 12 tanóra | 16 tanóra | 
| Összesen | 16 tanóra | 48 tanóra | 64 tanóra | 
Képzésünk gyakorlati feladatokon és esettanulmányokon keresztül vezeti végig a résztvevőket az egyes tananyagegységeken, így könnyebben érhető el az új tudások beépülése.
Fontos cél, hogy
- felismerjék a konfliktus forrását és fajtáját (mi van a tünetek mögött?),
 - a helyzetnek megfelelően alkalmazzák a különböző konfliktuskezelési stratégiákat és technikákat,
 - képesek legyenek eredményesen kezdeményezni konfliktussal terhelt beszélgetést,
 - képesek legyenek tudatosan felkészülni a partner igényeire és a várható reakcióira,
 - a tárgyalási folyamatban tudatosan alkalmazzák a hatékony tárgyalástechnikai elemeket,
 - megtanulják a saját érdekeik megfelelő képviseletét a partner érdekeinek maximális figyelembe vétele mellett, azaz a nyertes-nyertes kommunikációt,
 - felismerjék a különböző személyiség típusokat és ennek megfelelően kapcsolódjanak a partnerhez a hatékonyabb kommunikáció érdekében,
 - elsajátítsák a feszült helyzetek, problémás ügyek kezelésére és feloldására alkalmazható kommunikációs technikákat.
 
A 32 órás képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a személyes hatékonyság fejlesztésének lehetőségeit, eszközeit.
A képzés eredményeként képesek lesznek a megfelelő időbeosztás és hatékony működés legzavaróbb tényezőinek azonosítására és kiküszöbölésére, a prioritások felállítására, valamint a feladatok szelektálására. A GTD®(Getting Things Done) módszer megismerése abban segíti a résztvevőket, hogy ne csak az idővel gazdálkodjanak, hanem a gondolataik között is rendet tegyenek. A megtanult technikákkal növelni tudjuk hatékonyságunkat és oldjuk belső feszültségeinket.
Témakörök:
- A rossz időgazdálkodás tünetei.
 - Analízis, azaz az önmegfigyelés eszközei: állapotfelmérés, időrabló tevékenységek, „szabadidő” kihasználás.
 - A SMART cél és a célpiramis.
 - Tervezés, irányítás, szervezés és feladat-strukturálás.
 - Személyes hatékonyság javítása: ABC analízis és Eisenhower mátrix.
 - A Pareto elv alkalmazása az időgazdálkodásban.
 - A halogatás okai és leküzdési útjai: a Premack elv.
 - A GTD®(Getting Things Done) módszertana.
 
Hogyan javíthatunk a szervezeti eredményességen?
Ha a csapatunk tagjai partnerorientált attitűddel közelítenek a helyzetekhez és ennek megfelelően viselkednek a mindennapokban? Ha az állandóan változó környezetünkhöz jól tudunk alkalmazkodni és képesek vagyunk a szinte folyamatos változásvezetésre? Ha tudunk projektszemléletben gondolkodni, szerveződni és működni? Ha mielőbb elfogadjuk és beépítjük a technológiai fejlődés adta lehetőségeket? Ha vezetőink és munkatársaink képesek a konfliktusok megfelelő kezelésére? Ha a szervezet jó érdekérvényesítési képességekkel bír?A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék az eredményes szervezet modelljét és jellemzőit, és ennek szellemében működjenek a mindennapokban. Azaz a fent kérdéskörökben megfogalmazott kompetenciák együttesének fejlesztése a cél.
Ezen komplex képzésünk eredményeként fejlődnek az érintett témakörökben a személyes – és ennek megfelelően a szervezeti - kompetenciák A témák folyamatos fókuszban tartása, és összekapcsolása a gyakorlati feladatok mentén, hatékonyan támogatja az új működési mechanizmusok beépülését a szervezeti kultúrába.
| Modulok | Elmélet | Gyakorlat | Összesen | 
|---|---|---|---|
| Konfliktuskezelés módszertana | 4 tanóra | 16 tanóra | 20 tanóra | 
| Érdekérvényesítő attitűd és alapkompetenciák | 4 tanóra | 16 tanóra | 20 tanóra | 
| Partnerorientált attitűd | 4 tanóra | 16 tanóra | 20 tanóra | 
| Változások kezelése és vezetése | 4 tanóra | 16 tanóra | 20 tanóra | 
| Projektszemléletű működés megerősítése | 4 tanóra | 16 tanóra | 20 tanóra | 
| Infokommunikációs alapismeretek az ipar 4.0. szellemében | 4 tanóra | 16 tanóra | 20 tanóra | 
| Összesen | 28 tanóra | 92 tanóra | 120 tanóra | 
A 16 órás képzés célja, hogy a résztvevők
- megértsék a változás folyamatát és annak hatásait a szervezeti szereplőkre,
 - felismerjék azon erősségeiket, amelyre biztonsággal támaszkodhatnak a változás okozta káoszban,
 - elsajátítsák azokat a technikákat, amelyekkel sikeresen kezelhető az ellenállás és az egyéni aggályok,
 - eszközöket kapjanak ahhoz, hogyan menedzselhetőek a változás okozta káoszban az emberek és a folyamatok.
 
Részletek a tematikából:
- A változás pszichológiája.
 - A változás menedzselése Kotter „szemüvegén” keresztül.
 - A változással szembeni akciók és reakciók; ellenállás és aggálykezelés.
 - A változásmenedzser és a változásvezető team szerepe és feladatai.
 - Vezetési, szervezési, kommunikációs feladatok a változások.
 - A változásmenedzsment programok kritikus tényező.
 - A változási folyamat nyomon követése.
 - Változás=fejlődés, azaz a tanulószervezeti modell.
 
Óraszám: 200 óra, 20 nap
Tananyagegységek, mindegyik 20-20 órás
- 1. Asszertív kommunikáció és konfliktusmenedzsment
 - 2. Tárgyalástechnika, érdekérvényesítő attitűd és alapkompetenciák
 - 3. Hatékony prezentáció
 - 4. Partnerorientált viselkedés
 - 5. Motiváció és teljesítménymenedzsment
 - 6. Változásmenedzsment
 - 7. Vezetői erősségek beazonosítása
 - 8. Projektek vezetése
 - 9. Infokommunikációs ismeretek
 - 10. Ipar 4.0
 
Óraszám: 120 óra, 12 nap
Tananyagegységek
- 1. Asszertív kommunikáció és konfliktusmenedzsment – 20 óra
 - 2. Tárgyalástechnika, érdekérvényesítő attitűd és alapkompetenciák – 20 óra
 - 3. Partnerorientált viselkedés – 20 óra
 - 4. Változásmenedzsment – 20 óra
 - 5. Projektek vezetése – 10 óra
 - 6. Infokommunikációs ismeretek – 20 óra
 - 7. Ipar 4.0 – 10 óra
 
Óraszám: 320 óra, 32 nap
Tananyagegységek, mindegyike 16 órás
- 1. Érzékenyítés – a rugalmas foglalkoztatási formák és megváltozott munkaképességű munkavállalók elfogadására
 - 2. Az eredményes személyközi kommunikáció alapjai
 - 3. Az eredményes üzleti kommunikáció alapjai
 - 4. Hatékony szervezeti kommunikáció
 - 5. Konfliktusmenedzsment
 - 6. Ügyfélorientált hozzáállás fejlesztése
 - 7. Értékesítési attitűd és alapkompetenciák fejlesztése
 - 8. Tárgyalástechnika a gyakorlatban
 - 9. A sikeres üzleti prezentáció
 - 10. Hatékony időgazdálkodás és delegálás
 - 11. Stratégia és vezetés: az eredményes vezetés alapjai
 - 12. Hatékony menedzsment: leadership és motivációs elméletek
 - 13. Hatékony értekezletvezetés és prezentáció
 - 14. Munkatársak professzionális kiválasztása
 - 15. Csapatok hatékony vezetése
 - 16. Változások hatékony bevezetése és kezelése
 - 17. A vezető, mint coach
 - 18. Projekt szemléletű munkaszervezési módszerek
 - 19. Stresszkezelés
 - 20. Internet és kommunikáció
 
Óraszám: 60 óra, 6 nap
Tananyagegységek, mindegyik 20-20 órás
- 1. Vezetés magasabb szinten
 - 2. A vezető, mint a szervezeti kultúra motorja
 - 3. Helyzetfüggő vezetés elmélete és gyakorlata
 
Óraszám: 16 óra, 2 nap
Óraszám: 16 óra, 2 nap
Óraszám: 60 óra, 6 nap
Tananyagegységek, mindegyik 20-20 órás
- 1. Konfliktuskezelés
 - 2. Időgazdálkodás
 - 3. Érzékenyítés
 
Kapcsolatfelvétel
Kérjük, adja meg adatait! Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
