Vendégkezelés Mád, Tokaj-Hegyalja és Bodrogkeresztúr térségében
GINOP-7.1.9-17-2018-00019 GASZTRONÓMIAI KÖZPONT ÉS LÁTOGATÓKÖZPONT KIALAKÍTÁSA MÁDON
GINOP-7.1.9-17-2018-00025 ÉLMÉNYPONTOK KIALAKÍTÁSA TOKAJ-HEGYALJÁN
GINOP-7.1.9-17-2018-00027 -BODROGKERESZTÚR TURISZTIKAI ATTRAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE
Vendégkezelés Mád, Tokaj-Hegyalja és Bodrogkeresztúr térségében
GINOP-7.1.9-17-2018-00019 GASZTRONÓMIAI KÖZPONT ÉS LÁTOGATÓKÖZPONT KIALAKÍTÁSA MÁDON
GINOP-7.1.9-17-2018-00025 ÉLMÉNYPONTOK KIALAKÍTÁSA TOKAJ-HEGYALJÁN
GINOP-7.1.9-17-2018-00027 -BODROGKERESZTÚR TURISZTIKAI ATTRAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE
Vendégbarát viselkedés fejlesztése című műhelymunka sorozat
A műhelymunka sorozat célja:
- A vendéggel közvetlenül kapcsolatba kerülő munkatársak vendégbarát gondolkodásának és viselkedésének fejlesztése,
- a minőségi kínálathoz minőségi kiszolgálás nyújtásához vendégkezelési módszerek megismertetése az alap kommunikációtól kezdve a reklamáció kezelésig.
Feldolgozásra kerülő témák:
- A térségbe látogató turisták és a potenciális célcsoportok meghatározása, jellemzőik
- A vendégek igényei, elégedettségüket befolyásoló tényezők
- Vendég igények feltérképezése: kérdező és visszajelző technikák
- Vendégtipológia – vendégtípusnak megfelelő kommunikációs stílus
- Konfliktuskezelés mesterfokon a vendéggel való kapcsolat során
- A „Yes, I can” azaz a pozitív hozzáállás hogyan tud megjelenni a kommunikációban
- Proaktivitás és segítőkészség a vendéggel való kapcsolatban
- Problémás ügyek, nehéz helyzetek kezelése
- A problémamegoldás lépései, problémamegoldás jogos és jogtalan panasz esetén
- Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
- Az értékesítés folyamata, az értékesítési szakaszok jellemzői, követelmények és technikák
A műhelymunka sorozat összesen 7 alkalomból áll, a tervek szerint a nyári hónapok kivételével minden hónapban egy-egy alkalommal kerülnek megtartásra.
A műhelymunkák időpontja:
1. alkalom: 2021. május 31. 9.00-14.00
2. alkalom: 2021. június 7. 9.00-14.00
3. alkalom: 2021. június 14. 9.00-14.00
A többi 4 alkalom szeptember, október, november és december hónapokban kerül megtartása, a pontos dátumot a későbbiekben határozzuk meg.
Helyszín: Bodrogkeresztúr, Faluház (Kossuth u. 87.)
A programon való részvétel előzetes felkészülést nem igényel. A résztvevők aktív közreműködésére épülő, gyakorlatias, interaktív programot tervezünk, amelyhez minden szükséges eszközt, a kávé és ebédszünetben ellátást biztosítunk.
Kérjük, jelentkezését erősítse meg az alábbi űrlap kitöltésével:
Vendégbarát viselkedés fejlesztése című műhelymunka sorozat
A műhelymunka sorozat célja:
- A vendéggel közvetlenül kapcsolatba kerülő munkatársak vendégbarát gondolkodásának és viselkedésének fejlesztése,
- a minőségi kínálathoz minőségi kiszolgálás nyújtásához vendégkezelési módszerek megismertetése az alap kommunikációtól kezdve a reklamáció kezelésig.
Feldolgozásra kerülő témák:
- A térségbe látogató turisták és a potenciális célcsoportok meghatározása, jellemzőik
- A vendégek igényei, elégedettségüket befolyásoló tényezők
- Vendég igények feltérképezése: kérdező és visszajelző technikák
- Vendégtipológia – vendégtípusnak megfelelő kommunikációs stílus
- Konfliktuskezelés mesterfokon a vendéggel való kapcsolat során
- A „Yes, I can” azaz a pozitív hozzáállás hogyan tud megjelenni a kommunikációban
- Proaktivitás és segítőkészség a vendéggel való kapcsolatban
- Problémás ügyek, nehéz helyzetek kezelése
- A problémamegoldás lépései, problémamegoldás jogos és jogtalan panasz esetén
- Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
- Az értékesítés folyamata, az értékesítési szakaszok jellemzői, követelmények és technikák
A műhelymunka sorozat összesen 7 alkalomból áll, a tervek szerint a nyári hónapok kivételével minden hónapban egy-egy alkalommal kerülnek megtartásra.
A műhelymunkák időpontja:
1. alkalom: 2021. május 31. 9.00-14.00
2. alkalom: 2021. június 7. 9.00-14.00
3. alkalom: 2021. június 14. 9.00-14.00
A többi 4 alkalom szeptember, október, november és december hónapokban kerül megtartása, a pontos dátumot a későbbiekben határozzuk meg.
Helyszín: Bodrogkeresztúr, Faluház (Kossuth u. 87.)
A programon való részvétel előzetes felkészülést nem igényel. A résztvevők aktív közreműködésére épülő, gyakorlatias, interaktív programot tervezünk, amelyhez minden szükséges eszközt, a kávé és ebédszünetben ellátást biztosítunk.
Kérjük, jelentkezését erősítse meg az alábbi űrlap kitöltésével: