Vendégkezelés Mád, Tokaj-Hegyalja és Bodrogkeresztúr térségében

GINOP-7.1.9-17-2018-00019 GASZTRONÓMIAI KÖZPONT ÉS LÁTOGATÓKÖZPONT KIALAKÍTÁSA MÁDON
GINOP-7.1.9-17-2018-00025 ÉLMÉNYPONTOK KIALAKÍTÁSA TOKAJ-HEGYALJÁN
GINOP-7.1.9-17-2018-00027 -BODROGKERESZTÚR TURISZTIKAI ATTRAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE

Vendégkezelés Mád, Tokaj-Hegyalja és Bodrogkeresztúr térségében

GINOP-7.1.9-17-2018-00019 GASZTRONÓMIAI KÖZPONT ÉS LÁTOGATÓKÖZPONT KIALAKÍTÁSA MÁDON
GINOP-7.1.9-17-2018-00025 ÉLMÉNYPONTOK KIALAKÍTÁSA TOKAJ-HEGYALJÁN
GINOP-7.1.9-17-2018-00027 -BODROGKERESZTÚR TURISZTIKAI ATTRAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE

Vendégbarát viselkedés fejlesztése című műhelymunka sorozat

A műhelymunka sorozat célja:

  • A vendéggel közvetlenül kapcsolatba kerülő munkatársak vendégbarát gondolkodásának és viselkedésének fejlesztése,
  • a minőségi kínálathoz minőségi kiszolgálás nyújtásához vendégkezelési módszerek megismertetése az alap kommunikációtól kezdve a reklamáció kezelésig.

Feldolgozásra kerülő témák:

  • A térségbe látogató turisták és a potenciális célcsoportok meghatározása, jellemzőik
  • A vendégek igényei, elégedettségüket befolyásoló tényezők
  • Vendég igények feltérképezése: kérdező és visszajelző technikák
  • Vendégtipológia – vendégtípusnak megfelelő kommunikációs stílus
  • Konfliktuskezelés mesterfokon a vendéggel való kapcsolat során
  • A „Yes, I can” azaz a pozitív hozzáállás hogyan tud megjelenni a kommunikációban
  • Proaktivitás és segítőkészség a vendéggel való kapcsolatban
  • Problémás ügyek, nehéz helyzetek kezelése
  • A problémamegoldás lépései, problémamegoldás jogos és jogtalan panasz esetén
  • Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
  • Az értékesítés folyamata, az értékesítési szakaszok jellemzői, követelmények és technikák

A műhelymunka sorozat összesen 7 alkalomból áll, a tervek szerint a nyári hónapok kivételével minden hónapban egy-egy alkalommal kerülnek megtartásra.

A műhelymunkák időpontja:

1. alkalom: 2021. május 31. 9.00-14.00

2. alkalom: 2021. június 7. 9.00-14.00

3. alkalom: 2021. június 14. 9.00-14.00

A többi 4 alkalom szeptember, október, november és december hónapokban kerül megtartása, a pontos dátumot a későbbiekben határozzuk meg.

Helyszín: Bodrogkeresztúr, Faluház (Kossuth u. 87.)

A programon való részvétel előzetes felkészülést nem igényel. A résztvevők aktív közreműködésére épülő, gyakorlatias, interaktív programot tervezünk, amelyhez minden szükséges eszközt, a kávé és ebédszünetben ellátást biztosítunk.

Kérjük, jelentkezését erősítse meg az alábbi űrlap kitöltésével:

Vendégbarát viselkedés fejlesztése című műhelymunka sorozat

A műhelymunka sorozat célja:

  • A vendéggel közvetlenül kapcsolatba kerülő munkatársak vendégbarát gondolkodásának és viselkedésének fejlesztése,
  • a minőségi kínálathoz minőségi kiszolgálás nyújtásához vendégkezelési módszerek megismertetése az alap kommunikációtól kezdve a reklamáció kezelésig.

Feldolgozásra kerülő témák:

  • A térségbe látogató turisták és a potenciális célcsoportok meghatározása, jellemzőik
  • A vendégek igényei, elégedettségüket befolyásoló tényezők
  • Vendég igények feltérképezése: kérdező és visszajelző technikák
  • Vendégtipológia – vendégtípusnak megfelelő kommunikációs stílus
  • Konfliktuskezelés mesterfokon a vendéggel való kapcsolat során
  • A „Yes, I can” azaz a pozitív hozzáállás hogyan tud megjelenni a kommunikációban
  • Proaktivitás és segítőkészség a vendéggel való kapcsolatban
  • Problémás ügyek, nehéz helyzetek kezelése
  • A problémamegoldás lépései, problémamegoldás jogos és jogtalan panasz esetén
  • Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
  • Az értékesítés folyamata, az értékesítési szakaszok jellemzői, követelmények és technikák

A műhelymunka sorozat összesen 7 alkalomból áll, a tervek szerint a nyári hónapok kivételével minden hónapban egy-egy alkalommal kerülnek megtartásra.

A műhelymunkák időpontja:

1. alkalom: 2021. május 31. 9.00-14.00

2. alkalom: 2021. június 7. 9.00-14.00

3. alkalom: 2021. június 14. 9.00-14.00

A többi 4 alkalom szeptember, október, november és december hónapokban kerül megtartása, a pontos dátumot a későbbiekben határozzuk meg.

Helyszín: Bodrogkeresztúr, Faluház (Kossuth u. 87.)

A programon való részvétel előzetes felkészülést nem igényel. A résztvevők aktív közreműködésére épülő, gyakorlatias, interaktív programot tervezünk, amelyhez minden szükséges eszközt, a kávé és ebédszünetben ellátást biztosítunk.

Kérjük, jelentkezését erősítse meg az alábbi űrlap kitöltésével: