Bacsi Krisztina

Rendezvényértékesítési szakértő


Pályafutásomat 1997-ben a Radisson SAS Béke Hotel rendezvényértékesítőjeként kezdtem, majd pár év múlva az újonnan felállt Danubius Hotels központi rendezvényértékesítésére kerültem, ahol feladatom volt a nulláról felépíteni a Danubius MICE sales tevékenységét. Izgalmas, kihívásokkal, sikerekkel és rengeteg munkával teli időszak volt, de a számok bizonyítottak. Nemsokára a céges, üzleti értékesítés irányítása is hozzám tartozott, mely szegmensben a proaktív, tervezett értékesítés bevezetése után rekordszámokat értünk el. 2008 januárjában neveztek ki a Danubius Hotels értékesítési igazgatójává, így az üzleti szegmensek mellett már a szabadidős és gyógyszolgáltatások értékesítéséért is feleltem, valamint irányítottam 5 külképviselet munkáját. Újabb hatalmas kihívás, és rengeteg tanulás!

Vezetői tevékenységem alatt külön figyelmet fordítottam a munkatársaim folyamatos on-the-job sales coachingjára, valamint az értékesítési képzések bevezetésére. Hiszem, hogy az értékesítés nem működik motivált, képzett (!) sales csapat nélkül, és máig nagyon büszke vagyok akkori munkatársaim eredményeire, mert nélkülük én sem lettem volna sikeres! Másik meggyőződésem, hogy egy csapatot –még ha profi is – vezetni kell, így nagyon nagy figyelmet fordítottunk sales igazgatóink vezetői képzésére is. Ugyanis ahogy az ügyfeleknél, úgy az értékesítőknél is különböző típusú emberek vannak, akiket más és más módszerekkel lehet irányítani, motiválni.

2000-től a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és – szolgáltatók Szövetsége) rendezvényhelyszín tagozata vezetője lettem, majd 2010-től a 7 fős elnökség tagja a helyszíntagozat képviseletében.

2012-ben vettem át diplomámat a BKF-en (most Metropolitan Egyetem) business coach szakon, fő kutatási területem az értékesítők coachingja volt.

2012 júliusában életem legszebb élményét élhettem át: megszületett a kislányom. A gyes időszaka alatt is folyamatosan dolgoztam a MaReSz elnökségében, valamint multicégeknél vezettem értékesítési coachingokat, tartottam tréningeket.

A gyermekes lét új kihívások elé állított, és 2015-ben az Élet, a Nagy rendező úgy hozta, hogy egyrészt saját cégemben, a Smart Management Coaching, Oktatási és Tanácsadó Bt-ben cégvezetőként, sales coachként még több feladatot vállaltam, másrészt „szerelmemet”, a rendezvényszakmát sem akartam elhagyni. Így részmunkaidőben a Magyarországi Rendezvényszervezők és – szolgáltatók Szövetsége főtitkáraként azon dolgozunk kollégáimmal, hogy a szakma megítélése, oktatása még magasabb szintre kerüljön. Ehhez tanulmányokat, kutatásokat végzünk, mely mind-mind a szakma fejlődését célozza meg. Az elindult szakmai munka ékes bizonyítéka, hogy újabb és újabb tagokkal bővül Szövetségünk.

Helyszíneknek ajánlott proaktív MICE értékesítési tréningünk az egyik pillére oktatási terveinknek, melyet a reaktív értékesítéssel, a megkeresésekre való megfelelő értékesítési technikákkal, profi tárgyalástechnikával kívánunk folytatni a Kontaktműhellyel közösen.